Vloerservice

Een belangrijk onderdeel van het verbeterprogramma is het vervangen van de houten ondervloer op de begane grond door een cementdekvloer. Na de werkzaamheden moet hier een nieuwe vloerbekleding op aangelegd worden (bijvoorbeeld laminaat, parket of vloerbedekking). We begrijpen dat dit een zware klus voor u is. Wij helpen u hier daarom graag bij. Met onze Vloerservice heeft u de keuze om een vloer uit ons assortiment te kiezen en via ons te laten leggen. U gebruikt hiervoor (een deel van) de onkostenvergoeding.
Als u gebruik wilt maken van de vloerservice, krijgt u van uw sociaal begeleider een waardecheque waarmee u uw nieuwe vloerbekleding kunt uitkiezen. Wij hebben Carpetright (vestiging Rotterdam Zuid) geselecteerd als leverancier. Hier heeft u een ruime keuze uit verschillende soorten vloerbekleding: laminaat, houten vloer, vloerbedekking.

 

Zo werkt het:

  • U kunt kiezen om (een deel van) de € 1.000 onkostenvergoeding in te zetten voor het uitkiezen van een nieuwe vloerbekleding inclusief leggen.
  • De vloerservice is niet verplicht. Wilt u hier geen gebruik van maken? Dan krijgt u gewoon de onkostenvergoeding van € 1.000.
  • Kiest u wel voor de vloerservice? Dan kunt u een vloerbekleding uitkiezen bij Carpetright (vestiging Rotterdam Zuid). Hier heeft u de keuze uit diverse soorten vloerbekleding (bijvoorbeeld laminaatvloer, houten vloer, vloerbedekking, etc.).
  • Het totaalbedrag wat u kunt besteden, is maximaal € 1.000 (het bedrag aan onkostenvergoeding). Wilt u een duurdere vloer en komt u boven de duizend euro? Dan betaalt u de meerkosten zelf rechtstreeks aan Carpetright.
  • Besteedt u minder dan de € 1.000? Dan krijgt u het restant bedrag van ons uitbetaald. Bijvoorbeeld: kost uw gekozen vloer inclusief leggen € 750? Dan krijgt u het restant van € 250 aan onkostenvergoeding van ons. Dit restant bedrag wordt aan u overgemaakt.
  • De sociaal begeleider informeert u hoe u een afspraak kunt maken voor uw adviesgesprek met de verkoper van Carpetright.
  • Als u gebruik wilt maken van onze vloerservice, geeft u dit door aan uw sociaal begeleider tijdens het warme opnamegesprek bij u thuis (twee weken voor de start van de werkzaamheden).
  • U krijgt dan van de sociaal begeleider een waardecheque die u kunt meenemen naar Carpetright (locatie Rotterdam Zuid).
  • Als u een vloer heeft uitgekozen, geeft u de waardecheque aan de verkoper. Die vult in welke vloer u heeft gekozen en het bedrag dat u heeft besteed. U en de verkoper ondertekenen beiden de waardecheque.
  • De verkoper stuurt de ingevulde en ondertekende waardecheque naar de sociaal begeleider van Havensteder.
  • Wij bevestigen schriftelijk welk type vloer u heeft gekozen en welk bedrag tot maximaal duizend euro wij betalen aan Carpetright.
  • Wij zorgen ervoor dat uw vloer wordt besteld en gelegd.

Nieuwe service

Deze service bieden we sinds kort aan als extra ondersteuning voor bewoners. We hebben deze service opgezet vanuit de ervaringen die we hebben opgedaan met het verbeterprogramma in de andere straten. Onder andere op basis van gesprekken met en reacties van bewoners. Daardoor weten we dat het aanleggen van een nieuwe vloer voor veel mensen lastig is. Het heeft ons geholpen om deze verbetering van de ondersteuning te ontwikkelen.